Tiedote koronaviruksen vaikutuksesta opiston toimintaan (päiv. 20.5.)

Tiedote koronaviruksen vaikutuksesta opiston toimintaan (päivitetty 20.5.2020)

Vakka-opiston lähiopetus on ollut keskeytetyksissä ja tilat suljettuina maaliskuun puolivälistä alkaen koronapandemian leviämisen hillitsemiseksi. Suomen hallitus on 4.5. linjannut koronapandemiasta johtuvien rajoitustoimien asteittaisesta purkamisesta. Kansalaisopistoja sen tiloja koskevat rajoitukset ovat päättyneet 13.5.

Hallituksen suosituksen mukaisesti etäopetusta kuitenkin jatketaan kevätlukukauden eli toukokuun loppuun. Lähiopetukseen palataan aluksi ulkotiloissa, liikunnan kesäkurssien merkeissä Laitilassa.

Opiston kaikki tämän kevään kevätnäyttelyt eri osastoissa on peruttu.

Opiston ylläpitäjän Laitilan kaupunginhallitus on päättänyt kurssimaksujen palautuksista 30.3.

Opiston päätoiminen henkilökunta jatkaa työskentelyä etänä normaalien työaikojen puitteissa eli palvelemme jatkossa sähköisesti. Toimiston sähköpostiosoite on toimisto@vakkaopisto.fi. Koko henkilökunnan yhteystiedot löytyvät opiston kotisivuilta.

Opisto tiedottaa jatkossa toimintaa koskevista muutoksista niin pian kuin se viranomaisten ohjeistuksen puitteissa on mahdollista. Huolehditaan omasta ja toisten terveydestä!

Tämä sivu päivittyy tarpeen mukaan.